Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006
H E L P !
Πολύ θα το εκτιμούσα αν κάποιος από εσάς μου δώσει μια σωστή συμβουλή για τα μπλογκοστοιχειά που με κυνηγάνε...

Δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Δημοσιεύω το προηγούμενο ποστ και σε ένα τέταρτο με μισή ώρα εξαφανίζεται από τα edit posts ενώ παραμένει στο main page.
Παράλληλα, "απαγορεύει την είσοδο" για όποιον θέλει να σχολιάσει.

Πειραματίζομαι, το ξαναδημοσιεύω, επιμένω, αλλά ξανά τα ίδια.
Το... μπλογκοφάντασμα, δε λέει να το βάλει κάτω.

Έχει κανείς σας καμμιά ιδέα;
Σημειωτέον, δεν έχω κάνει καμμία αλλαγή σε οποιαδήποτε ρύθμιση που να δικαιολογεί τέτοια "συμπεριφορά".

Ποιός από εσάς θα κάνει τα... μαγικά του;
Να'χα τουλάχιστον το λυχνάρι του Αλλαντίν...


(Στείλτε μου mail αν δεν τα καταφέρετε από τα σχόλια)
 
Σάλπαρε η Καπετάνισσα ώρα 13:52 | Πανάκι ξεδιπλωμένο |


15 Ανάσες:


  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 2:27:00 μ.μ., Blogger Rodia

    Αγαπητή καπετάνισσα, αυτό το παθαίνω όταν βάζω ένα πολύ μεγάλο τίτλο. Ετσι, για να μη περισσεύει και αρνείται ο ξενιστής μας κ. μπλόγγερ να το ανεβάσει, τον κόβω στα δυο με το γνωστό (κατά html) τρόπο..

    :-)

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 2:38:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Ροδιά μου... ρόδα στη ποδιά σου, αν έχεις δίκιο!

    Δεν καμώνομαι για τις γνώσεις μου περί html και λοιπών ινερνετικών γλωσσών αλλά, η ιδέα σου πολύτιμη!

    Θα φανεί!

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 2:49:00 μ.μ., Blogger Rodia

    βαλε το γνωστο br μεταξυ των >< και κανε ελεγχο..

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 3:16:00 μ.μ., Blogger Ρωξάνη

    Δεν μπορώ να βοηθήσω δυστυχώς.
    Μακάρι να λυθεί σύντομα το πρόβλημα.

    (Έχω γράψει κάτι Καπετάνισσα,
    στο προηγούμενο σου ποστ.)

    Σε φιλώ.

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 3:49:00 μ.μ., Blogger Unknown

    Καπετάνισσα μου μοναδική
    καλή σου ημέρα
    δυο μέρες προσπαθώ να σου γράψω
    όπως και όλοι μας
    αλλά τζιτζιφό το πράγμα

    μου φαίνεται πρέπει να έρθεις
    να σαλτάρουμε τα κύματα παρέα.

    ΟΙ λέξεις φταίνε....
    Αυτές ενθάρρυναν τα πράγματα
    ν αρχίσουν να συμβαίνουν.

    Σοφός άνθρωπος
    η μεγάλη κυρία της ποίησης

    καλή σου ημέρα
    και πάντα είμαι κοντά σου
    μέσα στα αμπάρια σου καπετάνισσα

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 6:07:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Ευχαριστώ από καρδιάς.
    Όλους σας.
    Ροδιά για τη βοήθειά σου,

    Ηλιόδεντρο για τον τρυφερό τρόπο που με "σκεπάζεις",

    Sailor, για το κύμα σου, που σκάει στη καρδιά μου.

    Καθώς φαίνεται, αφού εδώ γράφουμε μια χαρά, το συγκεκριμμένο ποστ έχει πρόβλημα.
    Πως να ξέρω τώρα τι...

    Έχω κάνει του κόσμου τις δοκιμές αλλά στα ίδια καταλήγω.
    Κάποια στιγμή, ως διά μαγείας, το ποστ... "αυτοδιαγράφεται"!
    Και το 'γραψα με ορθάνοιχτη καρδιά.

    Δεν έχω ιδέα λοιπόν.
    Αν είναι να το πάρει ο άνεμος, ας το πάρει, τι να πω...

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 9:51:00 μ.μ., Blogger funEL

    κυρα καπετάνισσα...
    ευχέλαιο κάνατε?
    εξορκιστή καλέσατε?
    μηπως ειδατε το πρωί μαυρη γάτα?
    έχετε βγάλει κακό σπυρί πριν 3 τέρμινα?
    extra 3 και makedonia tv βλέπετε τις κατάλληλες ώρες?
    γνωρίζετε τον Προφήτη Πλασιέ Λιάκουρα?

    αν απαντήσετε παρα πάνω από 1 οχι
    είστε καταδικασμένη...

    ΛΥΣΗ
    copy το κείμενο
    delete το ποστ
    δημιουργία καινούργιου με άλλο τιτλο
    (λύση μεγαλέξανδρου)

    +ευλόγησον+

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 9:53:00 μ.μ., Blogger apousia

    Να πω καλησπέρα κι από εδώ..
    Παραιτήθηκα κι εγώ χτες,μετά από τόσες προσπάθειες..

    Τώρα έρχομαι και βρίσκω...αέρα στα πανιά!

    Όλα υπό έλεγχο λοιπόν,πλην των ονείρων, που τρέχουν σε δρόμους που μένει να ανακαλύψουμε...

    Πάντα εσύ ο φάρος και πάντα εμείς τα σκοτεινά τα πλεούμενα καπετάνισσα!
    Να είσαι καλά!

     
  • Χρόνος: Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006 11:12:00 μ.μ., Blogger ovi

    Κατι συμβαίνει με τον blogger τις τελευταίες δυο μέρες γιατι δεν νομίζω οτι είσαι η μόνη που αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα. :)

     
  • Χρόνος: Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006 9:19:00 π.μ., Blogger Νίκος Παργινός

    Καλημέρα. Κι εγώ ήθελα να σου γράψω αλλά δεν τα κατάφερα. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω αλλά κι εγώ δεν είμαι και τόσο σχετικός... Το προηγούμενο post πάντως ήταν υπέροχο.

     
  • Χρόνος: Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006 12:47:00 μ.μ., Blogger Ανδρομεδα

    Δεν έχω ιδέα... ένα αλιενοφιλάκι ξόρκι θα το αφήσω όμως! Σμακ!

     
  • Χρόνος: Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006 3:24:00 μ.μ., Blogger Sokxenos

    Γεια σου Καπετάνισσα
    Να τώρα , πάω να ποστάρω, μου βγάζει " αδύνατον κλτ...", κλικ για επιστροφή και ...με ξαναβάζει στο Leave your comment .Οκ, όλα μαντάρα αλλά δεν είναι μόνο δικό σου πρόβλημα, Δυο μέρες τώρα ο σέρβερ τα `χει φτύσει.

    Να περνάς καλά!!!

     
  • Χρόνος: Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006 4:30:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    funel,
    τιμή μου!
    Πρέπει να σου πω ότι σε ξεκοκκαλίζω, με μεγάλη απόλαυση είναι αλήθεια!

    Ξόρκια σαν και τα δικά σου δεν... ματαξανάδα...
    Νομίζω ότι είσαι η λύσις.
    Οι οδηγίες σου άριστες κι οι ευλογίες σου πλήρως αποτελεσματικές!

    Τον περίφημο προφήτη από σένα τον γνωρίζω, μ' έχεις... ξεναγήσει στους δαιδάλους των ιδεών του μέσα από τα γραφόμενά σου.
    Στην Κρήτη δεν έχουμε extra 3 και makedonia tv οπότε δεν έιχα τη χαρά, αλλά ούτως ή άλλως πολύ-πολύ σπάνια βλέπω τηλεόραση.

    Ασπασμοί αγαπητέ...

     
  • Χρόνος: Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006 4:46:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Απουσία αγαπημένη...
    Φάροι είναι τα βλέμματα όλων μας, το ξέρεις.
    Σπινθήρες τα ονείρατα που ακόμα τρεμοπαίζουν (δειλά-δειλά)...
    Λαμπυρίσματα ο,τιδήποτε ακουμπάμε με ψυχή για να ριζώσει, να θεριέψει και να γενεί όνειρο!


    Ovi,
    σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, καλώς μας ήλθες!
    Κόπιασε, που λένε...
    Και σκιερό τόπο θα βρούμε και κρυστάλλινο νερό από πηγή...


    Νίκο μου,
    οι δικές μας έγνοιες λιγοστές μπροστά στο χαλασμό του κόσμου.
    Ευχές για ό,τι σήμερα σ' ακολουθεί και σου γεννά έμπνευση!


    Ανδρομέδα μου,
    μάγισσα σωστή!
    Το ραβδάκι σου να πάρεις και να'ρθεις κατά δω, ε;
    Φιλί και φιλί και φιλί...

    Sok,
    αν γινόταν να ενώσουμε τα χέρια, μπορεί και να'ταν όλα καλύτερα.
    Γενικώς.
    Πολλοί... μπαμπούλες κυκλοφορούν ολόγυρα...

     
  • Χρόνος: Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006 5:15:00 μ.μ., Blogger Χρήστος Φασούλας

    Καπετάνισσα, join' the club! Τα ίδια ακριβώς είχα πάθει με ένα μου ποστ. Ώσπου πέταξα τον τίτλο εντελώς, τον έγραψα (με... ενισχυμένο γράμμα) στο κείμενο και ξεμπέρδεψα! Για δοκίμασέ το :)

     


Layout design by Pannasmontata


©
Creative Commons License
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape