Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006
...άπλωνα τις φούχτες και περίμενα...
Θυμούμαι μικρός κάθουμουν συχνά στο κατώφλι του σπιτιού μας, έλαμπε ο ήλιος, καίγουνταν ο αγέρας, σ' ένα μεγάλο σπίτι στη γειτονιά πατούσαν σταφύλια, μύριζε ο κόσμος μούστο, κι εγώ σφαλνούσα τα μάτια ευτυχισμένος, άπλωνα τις φούχτες και περίμενα, κι έρχουνταν ο Θεός, όσο ήμουν παιδί ποτέ δε με γέλασε, έρχουνταν, παιδί κι αυτός σαν και μένα, και μού 'βαζε στα χέρια τα παιχνιδάκια του τον ήλιο, το φεγγάρι, τον άνεμο.
"Χάρισμά σου" μού 'λεγε "χάρισμά σου, παίξε μαζί τους, εγώ έχω κι άλλα."
Άνοιγα τα μάτια, ο Θεός εξαφανίζουνταν μα απόμεναν στα χέρια μου τα παιχνιδάκια του.
(ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ Αναφορά στον Γκρέκο)

Λιάζει έξω. Καίει ο Θεός τον κόσμο δηλαδή...
Λέω να βουτήξω μια χούφτα αχτινοχάδια να σας στείλω, ν' απλώσετε κι εσείς-οι Αθηναίοι κυρίως-, τις φούχτες να γλυκοζεσταθείτε...
"Έλα κοντά, μην κάνεις πίσω", που λέει κι ο Νιόνιος.
Μια χαραμάδα, ένα πέρασμα για τον ήλιο, μια τόση δα σχισμάδα ή η πόρτα ορθάνοιχτη; Όπως και να'χει, ανοιχτά είναι. Περάστε!

Μοιράζονται τριγύρω παιχνίδια ζωής...
 
Σάλπαρε η Καπετάνισσα ώρα 19:11 | Πανάκι ξεδιπλωμένο |


7 Ανάσες:


  • Χρόνος: Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 3:07:00 π.μ., Blogger Xνούδι

    Παραπονεμένα μάτια. Πάλι κάνανε ντου. Οι σκέψεις. Ετσι αυθαιρετούν κάθε μέρα. Θες να ανοίξεις, να μπει ο ήλιος, να ζήσεις, να πιείς τις στιγμές και να μεθύσεις. Θες. Αλλά ο ήλιος καμιά φορά σε φοβάται. Μετά τον φοβάσαι κι εσύ. Και ατέρμονα γυρίζει αυτός ο φόβος γύρω γύρω σαν καρουζέλ. Αλλά χωρίς αλογάκια.
    Μα..."να μην μπορείς να δεις την ερημιά μου" Γιατί;

    Αυτά συνέγραψεν το χνουδιους στις 3 το πρωι που δεν είναι ακόμα πρωί και που να εξηγεί τώρα γιατί δεν κοιμάται.
    Τα σέβη μου.

     
  • Χρόνος: Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 12:58:00 μ.μ., Blogger Ανδρομεδα

    ε μια ματιά που πέρασα από το παράθυρό σου κι είδα πολλά που μάλλον θα με ξαναφέρουν κατά δω...

    να ομορφοπερνάς!

     
  • Χρόνος: Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 6:29:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Όλα τα καλά του κόσμου στο τραπέζι μου!
    Ευλογία οι άνθρωποι, μου'λεγε ένας γέρος Κρητικός σε καφενείο σκιερό μα πολύβουο.
    (για την ακρίβεια, "οι αθρώποι" είπε...)

    Η ερημιά βλασταίνει Χνούδι μου.
    Δεν είναι στέρφα γη.
    Και στον αλήτη φόβο ξέρουμε να λέμε "μία σου και μία μου".

    Καλώς.
    Κι απ΄το Χνούδι κι απ' την Ανδρομέδα.
    Να γίνεστε ένα με τη θάλασσα εκεί που τριγυρνάτε! Την έχετε κοντά;
    Όπου κι αν σας ανταμώσει το Σ/Κ, να γλυκοπερπατάτε.

     
  • Χρόνος: Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 6:36:00 μ.μ., Blogger Giramondo

    Και πού είναι οι "αθρώποι";;

    φιλιά στην Κρήτη

     
  • Χρόνος: Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 6:43:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Σωστά, Giramondo.
    Μήπως και τους είδαμε ποτέ;

    Τ' άσπρο κοιτούσαμε ανίδεοι.
    Κι αυτοί, στο μαύρο σφηνωμένοι.



    Κρητικά αντιχαιρετίσματα.

     
  • Χρόνος: Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 1:05:00 μ.μ., Blogger kyriaz

    Η Αναφορά στον Γκρέκο είναι ένα από τα ελάχιστα βιβλία που με σημάδεψαν.Όποιος το διαβάσει,δεν μπορεί να παραμείνει ο ίδιος.
    Το απόσπασμα,όπως κι όλο το βιβλίο,εξαιρετικό.
    Χαίρομαι που το παραθέτεις!
    Να 'σαι καλά καπετάνισσα...

     
  • Χρόνος: Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 5:44:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Κοινοί δρόμοι, κοινές φωνές kyriaz.
    Σταυροδρόμια.

    Σε μας μένει, να μαζεύουμε το φως.

     


Layout design by Pannasmontata


©
Creative Commons License
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape